Een beloningsreis naar Ibiza

Een beloningsreis naar Ibiza? Wij zijn zelf erg enthousiast over Ibiza als bestemming! Daarom hebben wij van goMICE ook al veel groepen naar Ibiza laten gaan. Iedere reis natuurlijk helemaal afgestemd op de deelnemers.

Zo ook een groep van 60 franchisenemers van een grote Nederlandse retailer. De doelstelling van deze reis was om franchisenemers te belonen, maar ook vooral om te praten over de business. Zo bestond een deel van de groep uit mensen van het hoofdkantoor en het overgrote deel uit franchisenemers.

Deze groep deelnemers moeten binnen hun branche een aantal kwalitatieve doelstellingen halen en daarmee maken ze kans om op reis te gaan. Een echte beloningsreis dus! En belonen kun je mensen op Ibiza!

Een beloningsreis naar Ibiza | Ga met goMICE - Meetings, Incentives / Incentive reizen, congressen en Events

Een beloningsreis goed laten beginnen

Om meteen een goede start te maken hadden we voor alle deelnemers Valet Parking geregeld. Een goed begin van de reis. Omdat iedereen al vroeg uit de veren moest, willde de opdrachtgever er voor zorgen dat het hen ook op Schiphol aan niets ontbrak. Zo hadden we voor iedereen een voucher ter beschikking gesteld, zodat men na de security van een heerlijk ontbijt kon gaan genieten.

Hotel Aguas de Ibiza

Op Ibiza hadden we een ieder al snel in de bussen en konden we vertrekken richting het hotel. Daarna was het tijd voor een gezellige borrel op de rooftop van het voortreffelijke 5 sterren hotel Aguas de Ibiza.

In Beachclub Amante gingen we genieten van de ondergaande zon en de goede start van de reis. We regelden hier het diner voor 60 man. Gelukkig was iedereen onder de indruk. Van het uitzicht, de sfeer en het eten!

Incentive activiteiten op Ibiza

Ibiza is weliswaar bekend als party- en familie eiland, maar voor incentives kan je hier ook fantastisch uitpakken! De volgende dag was het weer stralend weer en hadden we ribboats geregeld. Vast gesnoerd in safetybelts vlogen we bijna naar Formentera!

Het leek wel Formule 1 op het water! Helemaal enthousiast kwamen we aan op het prachtige eiland Formentera (aan de overkant van Ibiza). We legden aan bij restaurant Juan y Andrea voor een fantastische lunch.

Voetjes in het zand, uitzicht op de prachtige azuurblauwe zee, genietend van fantastische gerechten, zoals verse vis.

Met de catamaran van Formentera naar Ibiza

De gasten werden door ons verrast toen het tijd was voor de terugreis. Wij van goMICE hadden voor de terugreis van Formentera naar Ibiza een riante catamaran gehuurd.

Beloningsreis naar Ibiza

Met verfrissende drankjes en een DJ aan boord zorgden we voor de juiste sfeer!

De extra puntjes op de i door goMICE

Tijdens een dergelijke beloningsreis naar Ibiza zorgen we er niet alleen voor dat de reis zelf vlekkeloos en ontspannen verloopt, maar helpen we de deelnemers ook bij zaken die ze zelf eventueel vergeten zijn. We hebben altijd een mobiele apotheek bij ons, voor de paracetamolletjes, rennies, pleisters etc. Maar ook zonnebrand crème hebben we paraat voor de mensen die lijken te gaan verbranden! Het zijn de kleine puntjes op de zogenaamde i, maar dit wordt door de deelnemers altijd zeer gewaardeerd!

Terug naar Ibiza

Rozig van het zonnetje en de zee, koersten we naar de oase van rust, ons hotel. Even bijkomen, opfrissen en weer op pad! Dit keer naar restaurant Atzaro, waar Wendy van Dijk getrouwd is. Wat een fantastische locatie en ook heerlijk eten.

Met de 2-chevaux het eiland over

De volgende dag was het tijd om met de 2-chevaux op pad te gaan. Wij zorgden dat er 15 ‘lelijke eendjes’ klaar stonden, zoals de 2-chevaux vroeger genoemd werden en deelden de groep op.

Onderweg werden er opdrachten uitgevoerd. Het was een hele (leuke) uitdaging om de autootjes hier en daar over de heuvels te krijgen. Onderweg zorgden we voor een paar mooie stops. Zo stopten we op de hippiemarkten en regelden een lunch bij een authentieke finca.

Na deze dag keerden de deelnemers al lachend terug bij het hotel!

De hotspots van Ibiza bezoeken tijdens een beloningsreis naar Ibiza

Locaties als de Blue Marlin, de Pacha en LIO mochten natuurlijk niet ontbreken bij deze beloningsreis! Zo hebben we bij Blue Marlin zeer exclusief gegeten en gedanst in de Pacha en LIO.

Zowel de opdrachtgever als de deelnemers waren zeer tevreden over de combinatie tussen de zakelijke sfeer en ontspanning! En voor goMICE een geweldige kans om deze beloningsreis naar Ibiza tot in de puntjes te organiseren! Verzorgen wij uw volgende beloningsreis? Mail naar Hello@goMICE.nl of bel ons op 088 202 3040.

Nieuwsgierig wat we voor u kunnen betekenen én hoe we 200% uit uw live of online moment kunnen halen?

Daag ons uit met uw wensen of stel ons een vraag. Laat ons vrijblijvend een voorstel maken voor uw meeting, incentive reis of event en laat u verrassen!