Europa bezoeken tijdens Corona editie 2021 – Deel 3: Monte Carlo

Van la dolce vita in Turijn naar luxueus Monte Carlo

Na Turijn gingen we al vroeg in de ochtend op pad. We wilden namelijk op tijd in Monte Carlo aankomen, omdat twee vrienden van onze zoons op Nice zouden vliegen en rond 13 uur in het hotel in Monte Carlo zouden arriveren, waar we twee nachten zouden verblijven.

We ontbijten eigenlijk zelden in het hotel, we houden meer van wat authentieke lokale tentjes. Bovendien zijn we geen van allen grote ontbijters, dus dit keer hadden we ervoor gekozen om bij de plaatselijke bakker heerlijke verse belegde broodjes, croissantjes en jus d’orange te kopen en die in de auto tijdens de rit op te eten en te drinken.

Dé bestemming voor top notch incentive reizen

Vorig jaar waren we ook een paar nachtjes in Monte Carlo. Omdat deze streek veel te bieden heeft voor zeer luxe incentive reizen, wilden we dit jaar nog een aantal nieuwe en andere partners bezoeken dan vorig jaar.

We verbleven in het Fairmont hotel, met op de rooftop de geweldige beachclub: Nikki Beach. Wij zijn dol op Nikki Beach, waar je ook komt op de wereld, deze beachclub is altijd een uitstekende keuze.

Zo zetten wij Nikki Beach bij goMICE graag in als beachclub voor een overheerlijke lunch of diner. Succes verzekerd!

Europa bezoeken tijdens Corona 2021 – deel 3: Monte Carlo

Culinair genieten tussen de celebrities

Onze twee dagen in Monte Carlo stonden vol met afspraken en we bezochten een flink aantal hotels en restaurants. Graag wil ik twee fantastische restaurants uitlichten, die we ook inzetten voor de incentive reizen bij goMICE: Sass Café en Twiga. Het mooie van het vele reizen binnen goMICE of privé is dat je af en toe celebrities tegenkomt. En ook de eerste avond bij Sass Café was dat weer zo.

Na Ronaldo, Armin van Buuren, Wesley Snijder (en ga zo maar door) zagen we dat Martin Garrix ook Sass Café had uitgekozen als restaurant. En dat was niet voor niets. Wat een toprestaurant is Sass toch elke keer weer. Na een praatje met elkaar, toch ook maar even op de foto met hem. Ik liet ook nog even vallen dat het restaurant aan de overkant, Twiga, ook een echte topper is en hij bedankte mij voor de tip!

Dan restaurant Twiga….. ik ben op vele plekken geweest en heb in prachtige restaurants mogen eten, maar Twiga zit zeker in mijn top 10! Wat een service, sfeer en gerechten creëert men daar keer op keer. Daarnaast is Twiga prachtig gelegen aan zee. Écht fantastisch. Ook dit restaurant is uitermate geschikt voor groepen die hun deelnemers ultiem willen verwennen. This is the place to be in Monte Carlo voor bijvoorbeeld een closing dinner met uw relaties of collega’s.

Vliegen met de CoronaCheck-app

En toen was het tijd om alles in orde te maken voor het volgende deel van onze reis. Na twee nachten zouden we namelijk koers zetten naar Nice Airport voor een vlucht naar Barcelona en daarna naar Ibiza.

We zouden voor het eerst gaan vliegen met de Nederlandse CoronaCheck-app en waren benieuwd hoe dit zou verlopen. Slechts één iemand van ons gezelschap zou nog reizen met een test, hij was nog niet gevaccineerd en dus deden we een test in het hotel. Dit konden we eenvoudig regelen via de conciërge.

Tip: in Nederland hebben we het afgelopen jaar onze PCR-tests laten afnemen door JAR Zorg. Zij bieden top-service, komen aan huis en ze bieden de mogelijkheid om met meerdere personen tegelijk te laten testen. Aanrader dus!

Gelukkig was hij negatief en konden we dus aan de reis richting Barcelona beginnen, maar niet voordat eenieder de SpTH healthcheck voor Spanje had ingevuld. Dit is een formulier dat op dat moment vereist werd om naar Spanje af te reizen. Dit formulier is via de app binnen vijf minuten eenvoudig in te vullen. Doe dit dus niet via de website, want dat kost ongeveer 30 minuten per persoon.

Hoe dit deel van de reis verder verliep? Hierover meer in mijn volgende blog!

Anita van Maanen,
Managing Director

Nieuwsgierig wat we voor u kunnen betekenen én hoe we 200% uit uw live of online moment kunnen halen?

Daag ons uit met uw wensen of stel ons een vraag. Laat ons vrijblijvend een voorstel maken voor uw meeting, incentive reis of event en laat u verrassen!