De belangrijkste stappen voor het organiseren van een krachtig online of hybride event

Onderstaande punten komen elk aan bod in onze uitgebreide en compleet GRATIS Whitepaper:

Download de GRATIS
Whitepaper!

Vul uw gegevens in en u kunt de whitepaper direct lezen!

De belangrijkste stappen voor het organiseren van een krachtig online of hybride event!

Whitepaper Online Events

Hoe zorgt u in een tijd waar face to face ontmoeten niet altijd mogelijk is dat u uw relaties en medewerkers toch betrokken en verbonden houdt?

En hoe brengt u uw boodschap krachtig over de bühne? Dit kunt u doen door uw ontmoeting van offline naar online te brengen! Er zijn vele mogelijkheden om uw doelgroepen te ontmoeten in een virtuele omgeving waarin u hen informeert, prikkelt en inspireert.

De organisatie van een online event is doorgaans bewerkelijk en tijdrovend. U kunt ervoor kiezen om zelf uw eigen online event te organiseren maar u kunt dit ook uit handen geven aan een organisatie- of MICE-bureau gespecialiseerd in Meetings, Incentives, Concepts & Events. Mocht u de organisatie aan deze specialisten willen overlaten dan helpen wij u met dit artikel op weg om de juiste keuzes te maken. U vindt advies over hoe een online event eruit kan zien en welke techniek en tooling u kunt inzetten. Daarnaast is een goede inventarisatie van de doelgroep, wensen en het beschikbare budget een belangrijk uitgangspunt. Ook leggen we uit hoe u middels een communicatietraject zorgt voor meer betrokkenheid en verbinding in de periode voorafgaand, tijdens, maar ook na uw event.

Bedankt voor uw inschrijving.

Too many subscribe attempts for this email address.