De belangrijkste stappen voor het organiseren van een krachtig online of hybride event

Onderstaande punten komen elk aan bod in onze uitgebreide en compleet GRATIS Whitepaper:

Download de GRATIS
Whitepaper!

Vul uw gegevens in en u kunt de whitepaper direct lezen!

De belangrijkste stappen voor het organiseren van een krachtig online of hybride event!

Hoe zorgt u in een tijd waar face to face ontmoeten niet altijd mogelijk is dat u uw relaties en medewerkers toch betrokken en verbonden houdt?

En hoe brengt u uw boodschap krachtig over de bühne? Dit kunt u doen door uw ontmoeting van offline naar online te brengen! Er zijn vele mogelijkheden om uw doelgroepen te ontmoeten in een virtuele omgeving waarin u hen informeert, prikkelt en inspireert.

De organisatie van een online event is doorgaans bewerkelijk en tijdrovend. U kunt ervoor kiezen om zelf uw eigen online event te organiseren maar u kunt dit ook uit handen geven aan een organisatie- of MICE-bureau gespecialiseerd in Meetings, Incentives, Concepts & Events. Mocht u de organisatie aan deze specialisten willen overlaten dan helpen wij u met dit artikel op weg om de juiste keuzes te maken. U vindt advies over hoe een online event eruit kan zien en welke techniek en tooling u kunt inzetten. Daarnaast is een goede inventarisatie van de doelgroep, wensen en het beschikbare budget een belangrijk uitgangspunt. Ook leggen we uit hoe u middels een communicatietraject zorgt voor meer betrokkenheid en verbinding in de periode voorafgaand, tijdens, maar ook na uw event.